איך למצוא מעבדה לתיקון פלאפונים

אם הפלאפון שלכם התקלקל אתם לבטח מחפשים מעבדה שתתקן לכם באופן יעיל ומקצועי את המכשיר. חשוב כי המידע יישמר. חפשו המלצות באינטרנט או מחברים לגבי מעבדה מקצועית לתיקון פלאפונים.

מעבדה לתיקון פלאפונים
מה עושים כשהפלאפון נפל למים?

כמה פעמים שמענו על פלאפונים שנפלו למים, או ספגו מים? חשמל ומים אף פעם לא היו חברים טובים.. הנזק יכול להיות בלתי הפיך, אם לא תיגשו מיד אל מעבדה לתיקון פלאפונים המתמחה בטיפול של פלאפונים שנרטבו ובקורוזיה שנגרמה להם. אל תנסו לחבר את המכשיר למטען, אחרת לוח האם יישרף והפלאפון שלכם לא יהיה יותר בשימוש. לא לנסות לייבש את הפלאפון בעצמכם, הנזק יכול להיות חמור יותר, פשוט כבו את המכשיר וגשו מיד אל מעבדה לתיקון פלאפונים.

כיצד המעבדה מתקנת פלאפון שנרטב?

יש מעבדות שמתמחות בתיקון של טלפונים ניידים שנרטבו. המעבדה מפרקת את המכשיר ומכניסה את לוח האם למתקן מיוחד המנקה את הקורוזיה. לאחר שימוש בחומרים מיוחדים, הרכיבים מתייבשים ואז המעבדה בודקת שוב את תקינותו של המכשיר שהכול עובד כשורה. הבדיקה הזאת,  גורמת לטכנאים לדעת אם חלק מהרכיבים עובדים או אם הכול תקין.


מעבדה לתיקון פלאפונים

מדוע מעבדות לתיקון פלאפונים צצו כמו פטריות לאחר הגשם?

אנו עדים לכך, כי בתקופה האחרונה יש המון מעבדות לתיקון מכשירים סלולריים שמציעים שירות של מעבדת תיקונים חדרה שהם חלופיות לחברות הסלולר. הרבה חברות גדולות של סלולר מתנערות מאחריות על תיקונים כמו מכשיר פלאפון שנרטב. במקרים כאלה אין אחריות לחברה, ואנו נאלצים לפנות אל מעבדה לתיקון פלאפונים פרטית. מעבדות פרטיות, ישמחו לתקן לכם את המכשיר ואף יעניקו לכם אחריות של כמה חודשים לתיקון. ברוב המעבדות יש טכנאים מקצועיים המתמחים בכל סוגי התקלות לפלאפונים.

מעבדה לתיקון פלאפונים

האם כדאי לנו בכלל לתקן את הפלאפון או לרכוש מכשיר חדש?

יש הרבה בעלי אייפונים שנתקלים בבעיה או שאלה כמו האם התיקון הוא כה יקר, אז אולי כדאי לקנות מכשיר חדש? רכישה של מכשיר חדש היא הוצאה די גדולה כי מכשיר משוכלל עולה כמה אלפי שקלים.

 חשוב להבדיל בין הדגמים השונים של מכשירי הפלאפון. כדאי לבקר בכמה מעבדות על מנת לשמוע כמה הצעות מחיר או פתרון חלופי על מנת שלא תצטרכו להחליף את המכשיר בחדש, אלא רק אם אין ברירה, ורוב טכנאי המעבדות אומרים לכם כי אין מה לעשות. במקרים אלה, אולי תמצאו אותו מכשיר מיד שנייה שתרכשו בחנות או מעבדה שמוכרת מכשירים דומים לאלה שלכם באחריות.